2018. gada trendi pārdošanā, šopingā un atpūtā

Katru gadu teju ikkatra nozare piedzīvo pārmaiņas. Tā pat ka nozares, tā arī uzņēmumi, cilvēki, viņu dzīves un paradumi mainās tieši tā pat. Šogad ir novērojamas vairākas pārmaiņas tieši pārdošanā, pircēju iepirkšanās paradumos, un mazliet arī atpūtā. Pārmaiņas ir neizbēgamas un nereti diezgan laba, taču kādu retu reizi arī slikta lieta. Par to uzzināsi raksta nākošajās daļās, kurās ir uzskaitīti šī gada trendi pārdošanā, šopingā un atpūtā aspiratore nasale elettrico.

1. Pašapkalpošanās

Klientu apkalpošana maksā naudu un ir diezgan sarežģīts process, kuru iespējams nodrošināt nevainojami un kvalitatīvi. Līdz ar to ir radies jautājums: kādēļ neļaut pircējiem un klientiem apkalpot pašiem sevi? Lai gan no vienas puses kādam tas varētu likties par uzņēmuma slinkumu un vēlmi ietaupīt, tomēr daudziem tā šķiet vilinoša ideja. Īpaši veikalos, kuros ir iespējams izbēgt garas rindas, dodoties uz pašapkalpošanās kasēm, vai arī lietojot uzņēmumu piedāvātās mobilās aplikācijas, kurās iespējams pirkt, pārdot, pasūtīt, saņemt teju visu! Gan produktus, gan preces, nu jau arī kino biļetes. Klientu pašapkalpošanās nereti sniedz klientam iespēju justies droši – mazāk iespēju tikt kasiera vai kāda cita apkrāptam. Šodien pašapkalpošanās iespējas ir novērojamas kioskos, veikalos, lidostās, kā arī vairākās viesnīcās, kurās atzīmēt došanos prom un veikt samaksu var pats klients.

2. Sektoru saplūšana

Grāmatnīcas ar “iebūvētām” kafejnīcām, kafejnīcas, kas pārdod mūziku, lielveikali, kas pārdod naudas aizdevumus, ūdens apgādes kompānija, kas pārdod gāzi. Cik tālu šodien ir iespējams izstiept un pārveidot zīmolu un uzņēmumu, pirms tas paliek par traku?

3. Vairāk iespēju un vajadzību

Amerikāņu jokdaris Stīvs Raits (Steve Wright) mēdza sacīt: “24 stundu banku darbs – kam gan ir laika tam visam?”. Taču šodien šis joks kļūst ar vien tuvāks patiesībai. Cilvēki mūsdienās dzīvo ārkārtīgi saspringtu ikdienas dzīvi. Vēl 1900. gados cilvēki naktī guļot pavadīja aptuveni 9 stundas. Šodien tās ir tikai vidēji 6.9 stundas diennaktī. Šis un daudzi citi faktori liek uzņēmumiem pielāgoties. Rodas dažādas drive-in ēstuves, mobilās bankas, kā arī lielie iepirkšanās centri zaudē klientus, jo to apmeklēšana aizņem pārāk daudz dārgā laika.

4. Piedzīvojums, nevis produkts

Kāda noteikta sabiedrības daļa, kuru var saukt par “laimīgo daļu” ir tā, kurai ir pieejams viss, kas tiem ir vajadzīgs. Līdz ar to šie cilvēki ar vien vairāk tiecas pēc piedzīvojuma, nevis pašas preces. Vairāki pētījumi apliecina to, ka šis ir īpaši izteikts starp sievietēm.

5. Masu pielāgošana

Kā jau minējām iepriekš – mēs lēnām pārejam no ēras, kurā galvenais bija daudz un lēti, uz ēru, kurā svarīgāks kļūst personiskais ieguvums, luksuss un “darināts tieši man.” Veiksminiekiem, un tiem kam vairāk līdzekļu, tas nozīmē tieši viņiem veidotus produktus un neatkārtojamu klientu servisu, kamēr pārējai sabiedrības daļai tas nozīmē samazinātas iespējas iegādāties nepieciešamo un produktus, kas ir veidoti tikai atsevišķām sabiedrības daļām guarda i migliori prodotti qui.

6. Zīmolu politika

Ar vien vairāk ir iespējams novērot dažādu zīmolu centienus kļūt īpašiem, atbalstot dažādas iniciatīvas vai noteiktas politikas. Jau šodien ir veikali, kas atsakās no lētā darbaspēka izmantošanas, sniedz priekšroku tikai bioloģiski tīrām un organiskām izejvielām, stājas pretī GMO un citiem. Līdz ar šo pieaugošo trendu, klienti un pircēji nākotnē spēs izzināt zīmolus līdz to politiskajiem uzskatiem, internetā, un skenēt produktus veikalos ar saviem mobilajiem telefoniem, lai pārbaudītu to ētisko politiku. Šāda sistēma jau darbojas Japānā un laika gaitā var pārņemt pasauli.